fbpx

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów w ramach serwisu hrinstiute.pl

&1. Definicje.

Ilekroć w Regulaminie stosuje się poniższe określenia i definicje, należy je rozumieć jak następuje:

  1. Usługodawca: HR INSTITUTE Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ) przy ul. Pięknej 24/26A/1, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej numerem 20904, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7011168333.
  2. USŁUGOBIORCA, KLIENT: osoba fizyczna, osoba prawna , firma świadcząca usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji pracowników dla swoich Klientów lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
  3. STRONY: Usługodawca ( HRINSTITUTE) i Usługobiorca ( Klient, Pracodawca).
  4. REJESTRACJA: założenie przez Klienta konta użytkownika Portalu, związane z akceptacją przez niego Regulaminu korzystania z serwisu oraz zawarciem Umowy o świadczenie usług z tą chwilą.
  5. LOGIN: adres email Klienta, ustalany w procesie rejestracji, niezbędny wraz z hasłem dla zalogowania do Portalu www.hrinstitute.pl
  6. UMOWA O SWIADCZENIU USŁUG – umowa zawierana indywidualnie z Klientem, określająca zamawiane przez niego usługi; zawarcie umowy odbywa się poprzez założenie konta użytkownika na portalu i zaakceptowaniu Regulaminu. Umowy z klientem mogą być również zawierane w formie pisemnej na wybrane usługi po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniach wybranej usługi z Klientem.
  7. REGULAMIN: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów ramach serwisu HRINSTITUTE.PL, określa zasady funkcjonowania i użytkowania usług Portalu przez Usługobiorcę zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r., określa prawa i obowiązki związane z korzystaniem z Portalu i nie podlega indywidualnym modyfikacjom czy zastrzeżeniom. Rozpoczęcie korzystania z Portalu ( logowanie się ) jest równoznaczne z akceptacją zawartych w regulaminie warunków, zasad i kryteriów jakie należy spełnić aby korzystać z serwisu.
  8. POLITYKA PRYWATNOŚCI: zasady gromadzenia, udostępniania i przetwarzania danych osobowych Klienta przez HRINSTITUTE.PL ( o ile dotyczy ).

&2 Zawarcie i rozwiązanie umowy.

  1. Umowa o świadczenie usług zawierana jest w trybie on-line poprzez zalogowanie oraz wypełnienie odpowiedniego formularza rejestracyjnego, który jest zamieszczony na Portalu oraz aktywowaniu konta poprzez link aktywacyjny wysyłany na adres e-mail ( login użytkownika ).
  2. Umowa o świadczenie usług może być ograniczona w czasie.
  3. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu:
  4. na skutek jej rozwiązania przez którąkolwiek ze Stron, b. w przypadku usług odpłatnych – z upływem okresu, na jaki opłacona została Usługa.
  5. Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną poprzez wyrejestrowanie z Portalu lub usunięcie swojego konta.
  6. Strony mają prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia w przypadku usług odpłatnych świadczonych na podstawie umowy na czas nieokreślony. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy, chyba że strony wyraźnie postanowią inaczej, wyłączając obowiązywanie niektórych jego postanowień.

&3 Warunki korzystania z usług Portalu.

  1. Udział i korzystanie z usług Portalu Usługobiorcy jest dobrowolny i jednoznaczny z akceptacją przewidzianych w Regulaminie zasad. Udział jest możliwy po rejestracji i założeniu konta na Portalu co jednoznacznie stwierdza zgodę Usługobiorcy na akceptację Regulaminu bez żadnych wyjątków lub zastrzeżeń, akceptacje na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy w zakresie w jakim zostały one wprowadzone do serwisu podczas procesu rejestracji lub w związku z korzystaniem z Portalu, spełniając równocześnie wymogi ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku ( tekst jednolity w Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz.926 z pożn.zm.); otrzymywanie informacji handlowej od partnerów Portalu.
  2. Użytkownik wysyłając formularz rejestracyjny oświadcza, że:
  3. podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
  4. uiści opłatę za Usługę w terminie i na warunkach przewidzianych w Regulaminie, o ile opłata taka jest przewidziana,
  5. jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  6. podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
  7. zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać,
  8. zapoznał się i akceptuje zasady przetwarzania danych osobowych i polityka poufności zamieszczone w niniejszym Regulaminie.
  9. Korzystanie z usług Portalu jest możliwe po podaniu wymaganych przez Portal danych i informacji od Usługobiorcy lub po wniesieniu opłat za dostęp do konkretnych usług i po spełnieniu przez Usługobiorcę wymaganych przez Portal warunków.
  10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klientów nieprawdziwych informacji w trakcie procesu rejestracji. Informacja o założeniu konta zostaje wysyłana na adres e-mail Klienta podany w czasie rejestracji.
  11. Wysłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego przez Klienta oznacza także jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim danych osobowych przez Usługodawcę i/albo działającego na zlecenie Usługodawcy innego administratora danych w celach statystycznych, dla celów marketingu bezpośredniego, na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej w szczególności zgodnie z ustawami z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczna ( dz.U. Nr 144 poz 1204) oraz z 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( dz.U.nr 133, poz.883). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgoda może być wycofana w każdym czasie w dowolny sposób, także po dokonaniu rejestracji. Wysyłając formularz Klient oświadcza, że został poinformowany o prawie dostępu do treści danych oraz o prawie ich poprawiania.
  12. Konto Usługobiorcy udostępniane jest na czas nieokreślony oraz bezpłatnie. Powiadomienia dotyczące korzystania z konta będą przesyłane na adres poczty elektronicznej podanej przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za podanie aktualnego i poprawnego adresu e-mail.

&4 Prawa i obowiązki Stron.

  1. Usługobiorca samodzielnie przy wykorzystaniu dostępnych formularzy redaguje treść ogłoszeń i zamieszcza je w Portalu.
  2. Przekazywanie i udostępnianie haseł, pozwalających na dostęp do zasobów Portalu osobom trzecim jest niedozwolone. Portal nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne i świadome udostępnienie przez Usługobiorcę swoich danych, haseł osobom trzecim, co może skutkować nielegalnym korzystaniem z konta Usługobiorcy i wprowadzanie nieautoryzowanych zmian.
  3. Usługodawca ma jednak prawo dokonywania kontroli uprzedniej i następczej zamieszczanych przez Klientów zgłoszeń z punktu widzenia ich prawdziwości, rzetelności i zgodności z prawem oraz niniejszym Regulaminem.
  4. W sytuacji łamania przez Usługobiorcę zasad Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa czy naruszenia zasad współżycia społecznego, Portal może zawiesić lub usunąć konto Usługobiorcy.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w treści, zakresie, dodawaniu lub odejmowaniu, czasowym zawieszeniu lub ograniczaniu dostępu do pewnych usług, bez możliwości zastrzeżenia w tym zakresie.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modernizacja Portalu.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
  8. Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią, dysfunkcją sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.

&5 Warunki płatności.

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian odpłatności za świadczone już Usługi lub wprowadzenia nowych, odpłatnych Usług. W takim wypadku Usługodawca poinformuje Klienta na łamach Portalu o wprowadzeniu nowych warunków z 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. Płatność za świadczone usługi będzie realizowana i monitorowana poprzez serwis DotPay.pl na konto Usługodawcy na podstawie aktualnej oferty cenowej Usług umieszczonej na łamach Portalu.
  3. Po zawarciu Umowy lub po złożeniu Zamówienia Usługodawca wystawi dokument pro forma na 100% zaliczki na poczet wynagrodzenia za Usługi, wynikającego z Umowy lub Zamówienia. Klient zobowiązuje się wpłacić taka zaliczkę przed przyjęciem zamówienia do realizacji przez Usługodawcę lub przed rozpoczęciem realizacji Umowy przez Usługodawcę.
  4. W przypadku usług elektronicznych płatności dokonywane są przez Klienta przed rozpoczęciem korzystania z usługi, poprzez system elektronicznych płatności, chyba że Usługa przewiduje formę płatności na podstawie zamówienia jak wyżej. W terminie siedmiu dni od dnia otrzymania płatności Usługodawca wystawia odpowiednią fakturę VAT.
  5. Środki pieniężne wniesione tytułem opłat za korzystanie z usług serwisu, jeżeli podstawy żądania zwrotu nie wynikają z wyłącznej winy Usługodawcy lub podmiotów z nim współpracujących, nie będą zwracane.

&6 Warunki techniczne.

Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowej rejestracji i korzystania z Serwisu:

  1. komputer osobisty połączony z siecią Internet
  2. posiadania indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
  3. przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych, Mozilla Firefox 2.0 i wyższe, Opera 6.0 i wyższe lub inne kompatybilne;
  4. przeglądarka powinna akceptować „ cookies”.

&7 Postępowania reklamacyjne.

  1. Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie zakłóceń funkcjonowania Portalu, problemy lub uwagi związane ze świadczonymi usługami na łamach portalu zgłaszane na adres: office@hrinstitute.pl
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: dane Usługobiorcy zgłaszającego reklamacje ( imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, jednak w wypadku, jeżeli reklamacja dotyczy dysfunkcji wynikających z nieznajomości Regulaminu, niezastosowania się do wskazówek udzielanych na bieżąco na łamach Portalu, Usługodawca zastrzega sobie prawie pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
  5. Wszelkie zmiany w regulaminie będą na bieżąco umieszczane na łamach Portalu. Usługobiorca powinien niezwłocznie zapoznać się z informacjami o zmianach w regulaminie w wypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Usługobiorca powinien zaprzestać logowania się i poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, czego wynikiem będzie usunięcie konta Usługobiorcy. Każde logowanie się Usługobiorcy po wprowadzeniu zmian w Regulaminie jest równoznaczne z akceptacją zmian.

&8 Postanowienia końcowe.

  1. Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego Usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich lub Usługobiorców.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za autentyczność, prawdziwość i rzetelność treści przekazywanych i publikowanych przez Klientów na łamach Portalu a także za dane i informacje podawane przez Klientów do Portalu lub do innych Usługobiorców.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub częściowego wyłączenia Portalu w celu jego aktualizacji, ulepszenia, konserwacji, modyfikacji bez uprzedniego uprzedzenia o tym Usługobiorców.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią serwisu, dysfunkcja sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.

&9 Polityka poufności.

  1. Dane osobowe Klienta podawane są wyłącznie dobrowolnie, są gromadzone i przetwarzane w zasobach Portalu a żądanie ich usunięcia jest jednoznaczne z rezygnacją z korzystania z zasobów Portalu.
  2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania usługi.
  3. Administratorem danych osobowych Klienta jest HR INSTITUTE Sp.zo.o. , z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ), ul. Piękna 24/26A/1.
  4. Usługodawca gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych, wprowadzanych i przetwarzanych w związku z korzystania z Portalu, dzięki stosownym zabezpieczeniom ich poufności i zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( dalej: „RODO”).
  5. Wprowadzanie swoich danych osobowych przez Klienta jest traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo samodzielnej kontroli swoich danych, poprzez uzupełnianie, aktualizowanie, modyfikowanie i usuwanie po zalogowaniu poprzez podanie swoje adresu e-mail i hasła dostępu. W razie pytań Klient może przesłać wiadomość e-mail na adres: office@hrinstitute.pl . Jednocześnie informujemy, ze Usługodawca ma prawo usunięcia danych osobowych Klienta w rozumieniu Ustawy bez jego zgody i podania przyczyny.
  6. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu wykonania umowy o współpracę w zakresie działań marketingowych, której stroną jest Klient, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO.
  7. Odbiorcą danych osobowych Klienta mogą być osoby fizyczne lub prawne, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią.
  8. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  9. W celu podniesienia skuteczności zamieszczanych ogłoszeń Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do ich publikacji w wybranych mediach, innych portalach pracy lub środkach masowego przekazu, o ile nie wiąże się to z żadnymi kosztami po stronie Usługobiorcy.
  10. Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Klienta dotyczących narusza przepisy RODO.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.

&1 Definicje.

Ilekroć w Regulaminie stosuje się poniższe określenia i definicje, należy je rozumieć jak następuje:

  1. Usługodawca: HR INSTITUTE Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ) przy ul. Pięknej 24/26A/1, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej numerem 20904, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7011168333.
  2. USŁUGOBIORCA, KLIENT: osoba fizyczna, osoba prawna , firma świadcząca usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji pracowników dla swoich Klientów lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
  3. STRONY: Usługodawca ( HRINSTITUTE) i Usługobiorca ( Klient, Pracodawca).
  4. REJESTRACJA: założenie przez Klienta konta użytkownika Portalu, związane z akceptacją przez niego Regulaminu korzystania z serwisu oraz zawarciem Umowy o świadczenie usług z tą chwilą.
  5. LOGIN: adres email Klienta, ustalany w procesie rejestracji, niezbędny wraz z hasłem dla zalogowania do Portalu www.hrinstitute.pl
  6. UMOWA O SWIADCZENIU USŁUG – umowa zawierana indywidualnie z Klientem, określająca zamawiane przez niego usługi; zawarcie umowy odbywa się poprzez założenie konta użytkownika na portalu i zaakceptowaniu Regulaminu. Umowy z klientem mogą być również zawierane w formie pisemnej na wybrane usługi po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniach wybranej usługi z Klientem.
  7. REGULAMIN: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów ramach serwisu HRINSTITUTE.PL, określa zasady funkcjonowania i użytkowania usług Portalu przez Usługobiorcę zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r., określa prawa i obowiązki związane z korzystaniem z Portalu i nie podlega indywidualnym modyfikacjom czy zastrzeżeniom. Rozpoczęcie korzystania z Portalu ( logowanie się ) jest równoznaczne z akceptacją zawartych w regulaminie warunków, zasad i kryteriów jakie należy spełnić aby korzystać z serwisu.
  8. POLITYKA PRYWATNOŚCI: zasady gromadzenia, udostępniania i przetwarzania danych osobowych Klienta przez HRINSTITUTE.PL ( o ile dotyczy ).

&2 Warunki korzystania z usług Portalu.

  1. Udział Użytkownika w Serwisie jest dobrowolny i jednoznaczny z akceptacją przewidzianych w regulaminie zasad. Udział jest możliwy po rejestracji i założeniu konta na Portalu co jednoznacznie stwierdza zgodę Usługobiorcy na akceptację Regulaminu bez żadnych wyjątków lub zastrzeżeń, akceptacje na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy w zakresie w jakim zostały one wprowadzone do serwisu, spełniając równocześnie wymogi ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku ( tekst jednolity w Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz.926 z pożn.zm.); otrzymywanie informacji handlowej od partnerów Portalu.
  2. Korzystanie z usług Portalu jest możliwe po podaniu wymaganych przez Portal danych i informacji od Usługobiorcy i bez wniesienia opłat za dostęp do konkretnych usług.
  3. Umowa o świadczeniu usług zawierana jest w trybie on-line poprzez wypełnienie przez Klienta odpowiedniego formularza rejestracyjnego, który umieszczony zostanie w Portalu a także po aktywacji linka aktywującego konto w serwisie wysyłanego na adres e-mail Użytkownika jako potwierdzenie rejestracji.
  4. Umowa o świadczenie usług nie jest w żaden sposób ograniczona w czasie. Każdy Klient może zrezygnować z korzystania z Portalu poprzez samodzielne usunięcie swego konta co jest równoznaczne z usunięciem wszelkich danych i informacji o Kandydacie.
  5. Jeden Klient może założyć tylko jedno konto w Portalu.
  6. Przekazywanie i udostępnianie haseł i innych treści pozwalających na dostęp do zasobów Portalu osobom trzecim jest niedozwolone. Portal nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne i świadome udostępnienie przez Usługobiorcę swoich danych, haseł osobom trzecim, co może skutkować nielegalnym korzystaniem z konta Usługobiorcy i wprowadzanie nieautoryzowanych zmian.

&3 Prawa i obowiązki Stron.

  1. Usługobiorca samodzielnie przy wykorzystaniu dostępnych formularzy redaguje treść zgłoszenia i zamieszcza je w Portalu, składając równocześnie zapewnienie o prawdziwości wskazanych przez niego danych.
  2. Zgłoszenie powinno być zgodne z obowiązującymi normami prawnymi, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także nie może naruszać dobrych obyczajów i dóbr osobistych osób trzecich. Na wypadek stwierdzenia naruszenia tego wymogu, Usługodawcy przysługuje prawo do natychmiastowego usunięcia zgłoszenia.
  3. Wprowadzenie swoich danych i życiorysu do bazy Portalu jest bezpłatne i traktowane jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez HRINSTITUTE.PL. Klient, po zapoznaniu się z treścią formularza rejestracyjnego i będąc świadomym jego znaczenia z punktu widzenia ochrony danych osobowych zawartych w formularzach, dokumentach lub innych materiałach ujawnionych, przekazanych lub udostępnionych Portalowi, oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach realizacji usług przez HRINSSTITUTE.PL.
  4. Usługodawca ma prawo dokonywania kontroli uprzedniej i następczej zamieszczanych przez Klientów zgłoszeń z punktu widzenia ich prawdziwości, rzetelności i zgodności z prawem oraz niniejszym Regulaminem.
  5. Usługodawca uprawniony jest do usunięcia zgłoszenia Klienta po ustaleniu, że zgłoszenie jest fikcyjne, a także jeśli narusza ono przepisy prawa, postanowienia Regulaminu bądź dobra osobiste osób trzecich.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modernizacja Portalu.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
  8. Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią, dysfunkcja sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.

&4 Warunki techniczne.

Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowej rejestracji i korzystania z Serwisu:

  1. komputer osobisty połączony z siecią Internet
  2. posiadania indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
  3. przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych, Mozilla Firefox 2.0 i wyższe, Opera 6.0 i wyższe lub inne kompatybilne;
  4. przeglądarka powinna akceptować „ cookies”.

&5 Odpłatność.

  1. Świadczenie usług przez HRINSTITUTE.PL na rzecz Klienta jest odpłatne zgodnie z aktualnym cennikiem.

&6 Postępowanie reklamacyjne.

  1. Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie zakłóceń funkcjonowania Portalu, problemy lub uwagi związane ze świadczonymi usługami na łamach Portalu zgłaszane na adres: office@hrinstitute.pl
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: dane Usługobiorcy zgłaszającego reklamacje ( imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, jednak w wypadku, jeżeli reklamacja dotyczy dysfunkcji wynikających z nieznajomości Regulaminu, niezastosowania się do wskazówek udzielanych na bieżąco na łamach Portalu, Usługodawca zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi.
  4. Wszelkie zmiany w regulaminie będą na bieżąco umieszczane na łamach Portalu. Usługobiorca powinien niezwłocznie zapoznać się z informacjami o zmianach w Regulaminie w wypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Usługobiorca powinien zaprzestać logowania się i poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, czego wynikiem będzie usunięcie konta Usługobiorcy. Każde logowanie się Usługobiorcy po wprowadzeniu zmian w Regulaminie jest równoznaczne z akceptacja zmian.

&7 Polityka poufności.

  1. Dane osobowe Klienta podawane są wyłącznie dobrowolnie, są gromadzone i przetwarzane w zasobach Portalu a żądanie ich usunięcia jest jednoznaczne z rezygnacją z korzystania z zasobów Portalu.
  2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania usługi.
  3. Administratorem danych osobowych Klienta jest HR INSTITUTE Sp.zo.o. , z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ), ul. Piękna 24/26A/1.
  4. Usługodawca gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych, wprowadzanych i przetwarzanych w związku z korzystania z Portalu, dzięki stosownym zabezpieczeniom ich poufności i zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( dalej: „RODO”).
  5. Wprowadzanie swoich danych osobowych przez Klienta jest traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo samodzielnej kontroli swoich danych, poprzez uzupełnianie, aktualizowanie, modyfikowanie i usuwanie po zalogowaniu poprzez podanie swoje adresu e-mail i hasła dostępu. W razie pytań Klient może przesłać wiadomość e-mail na adres: office@hrinstitute.pl . Jednocześnie informujemy, ze Usługodawca ma prawo usunięcia danych osobowych Klienta w rozumieniu Ustawy bez jego zgody i podania przyczyny.
  6. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu wykonania umowy o współpracę w zakresie działań marketingowych, której stroną jest Klient, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO.
  7. Odbiorcą danych osobowych Klienta mogą być osoby fizyczne lub prawne, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią.
  8. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  9. W celu podniesienia skuteczności zamieszczanych ogłoszeń Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do ich publikacji w wybranych mediach, innych portalach pracy lub środkach masowego przekazu, o ile nie wiąże się to z żadnymi kosztami po stronie Usługobiorcy.
  10. Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Klienta dotyczących narusza przepisy RODO.
 
+
Wyślij