Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów w ramach serwisu hrinstiute.pl
&1. Definicje.
Ilekroć w Regulaminie stosuje się poniższe określenia i definicje, należy je rozumieć jak następuje:
- Usługodawca: HR INSTITUTE Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ) przy ul. Pięknej 24/26A/1, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej numerem 20904, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7011168333.
- USŁUGOBIORCA, KLIENT: osoba fizyczna, osoba prawna , firma świadcząca usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji pracowników dla swoich Klientów lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
- STRONY: Usługodawca ( HRINSTITUTE) i Usługobiorca ( Klient, Pracodawca).
- REJESTRACJA: założenie przez Klienta konta użytkownika Portalu, związane z akceptacją przez niego Regulaminu korzystania z serwisu oraz zawarciem Umowy o świadczenie usług z tą chwilą.
- LOGIN: adres email Klienta, ustalany w procesie rejestracji, niezbędny wraz z hasłem dla zalogowania do Portalu www.hrinstitute.pl
- UMOWA O SWIADCZENIU USŁUG – umowa zawierana indywidualnie z Klientem, określająca zamawiane przez niego usługi; zawarcie umowy odbywa się poprzez założenie konta użytkownika na portalu i zaakceptowaniu Regulaminu. Umowy z klientem mogą być również zawierane w formie pisemnej na wybrane usługi po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniach wybranej usługi z Klientem.
- REGULAMIN: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów ramach serwisu HRINSTITUTE.PL, określa zasady funkcjonowania i użytkowania usług Portalu przez Usługobiorcę zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r., określa prawa i obowiązki związane z korzystaniem z Portalu i nie podlega indywidualnym modyfikacjom czy zastrzeżeniom. Rozpoczęcie korzystania z Portalu ( logowanie się ) jest równoznaczne z akceptacją zawartych w regulaminie warunków, zasad i kryteriów jakie należy spełnić aby korzystać z serwisu.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI: zasady gromadzenia, udostępniania i przetwarzania danych osobowych Klienta przez HRINSTITUTE.PL ( o ile dotyczy ).
&2 Zawarcie i rozwiązanie umowy.
- Umowa o świadczenie usług zawierana jest w trybie on-line poprzez zalogowanie oraz wypełnienie odpowiedniego formularza rejestracyjnego, który jest zamieszczony na Portalu oraz aktywowaniu konta poprzez link aktywacyjny wysyłany na adres e-mail ( login użytkownika ).
- Umowa o świadczenie usług może być ograniczona w czasie.
- Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu:
- na skutek jej rozwiązania przez którąkolwiek ze Stron, b. w przypadku usług odpłatnych – z upływem okresu, na jaki opłacona została Usługa.
- Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną poprzez wyrejestrowanie z Portalu lub usunięcie swojego konta.
- Strony mają prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia w przypadku usług odpłatnych świadczonych na podstawie umowy na czas nieokreślony. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy, chyba że strony wyraźnie postanowią inaczej, wyłączając obowiązywanie niektórych jego postanowień.
&3 Warunki korzystania z usług Portalu.
- Udział i korzystanie z usług Portalu Usługobiorcy jest dobrowolny i jednoznaczny z akceptacją przewidzianych w Regulaminie zasad. Udział jest możliwy po rejestracji i założeniu konta na Portalu co jednoznacznie stwierdza zgodę Usługobiorcy na akceptację Regulaminu bez żadnych wyjątków lub zastrzeżeń, akceptacje na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy w zakresie w jakim zostały one wprowadzone do serwisu podczas procesu rejestracji lub w związku z korzystaniem z Portalu, spełniając równocześnie wymogi ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku ( tekst jednolity w Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz.926 z pożn.zm.); otrzymywanie informacji handlowej od partnerów Portalu.
- Użytkownik wysyłając formularz rejestracyjny oświadcza, że:
- podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
- uiści opłatę za Usługę w terminie i na warunkach przewidzianych w Regulaminie, o ile opłata taka jest przewidziana,
- jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
- zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać,
- zapoznał się i akceptuje zasady przetwarzania danych osobowych i polityka poufności zamieszczone w niniejszym Regulaminie.
- Korzystanie z usług Portalu jest możliwe po podaniu wymaganych przez Portal danych i informacji od Usługobiorcy lub po wniesieniu opłat za dostęp do konkretnych usług i po spełnieniu przez Usługobiorcę wymaganych przez Portal warunków.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klientów nieprawdziwych informacji w trakcie procesu rejestracji. Informacja o założeniu konta zostaje wysyłana na adres e-mail Klienta podany w czasie rejestracji.
- Wysłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego przez Klienta oznacza także jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim danych osobowych przez Usługodawcę i/albo działającego na zlecenie Usługodawcy innego administratora danych w celach statystycznych, dla celów marketingu bezpośredniego, na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej w szczególności zgodnie z ustawami z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczna ( dz.U. Nr 144 poz 1204) oraz z 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( dz.U.nr 133, poz.883). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgoda może być wycofana w każdym czasie w dowolny sposób, także po dokonaniu rejestracji. Wysyłając formularz Klient oświadcza, że został poinformowany o prawie dostępu do treści danych oraz o prawie ich poprawiania.
- Konto Usługobiorcy udostępniane jest na czas nieokreślony oraz bezpłatnie. Powiadomienia dotyczące korzystania z konta będą przesyłane na adres poczty elektronicznej podanej przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za podanie aktualnego i poprawnego adresu e-mail.
&4 Prawa i obowiązki Stron.
- Usługobiorca samodzielnie przy wykorzystaniu dostępnych formularzy redaguje treść ogłoszeń i zamieszcza je w Portalu.
- Przekazywanie i udostępnianie haseł, pozwalających na dostęp do zasobów Portalu osobom trzecim jest niedozwolone. Portal nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne i świadome udostępnienie przez Usługobiorcę swoich danych, haseł osobom trzecim, co może skutkować nielegalnym korzystaniem z konta Usługobiorcy i wprowadzanie nieautoryzowanych zmian.
- Usługodawca ma jednak prawo dokonywania kontroli uprzedniej i następczej zamieszczanych przez Klientów zgłoszeń z punktu widzenia ich prawdziwości, rzetelności i zgodności z prawem oraz niniejszym Regulaminem.
- W sytuacji łamania przez Usługobiorcę zasad Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa czy naruszenia zasad współżycia społecznego, Portal może zawiesić lub usunąć konto Usługobiorcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w treści, zakresie, dodawaniu lub odejmowaniu, czasowym zawieszeniu lub ograniczaniu dostępu do pewnych usług, bez możliwości zastrzeżenia w tym zakresie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modernizacja Portalu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią, dysfunkcją sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.
&5 Warunki płatności.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian odpłatności za świadczone już Usługi lub wprowadzenia nowych, odpłatnych Usług. W takim wypadku Usługodawca poinformuje Klienta na łamach Portalu o wprowadzeniu nowych warunków z 7-dniowym wyprzedzeniem.
- Płatność za świadczone usługi będzie realizowana i monitorowana poprzez serwis DotPay.pl na konto Usługodawcy na podstawie aktualnej oferty cenowej Usług umieszczonej na łamach Portalu.
- Po zawarciu Umowy lub po złożeniu Zamówienia Usługodawca wystawi dokument pro forma na 100% zaliczki na poczet wynagrodzenia za Usługi, wynikającego z Umowy lub Zamówienia. Klient zobowiązuje się wpłacić taka zaliczkę przed przyjęciem zamówienia do realizacji przez Usługodawcę lub przed rozpoczęciem realizacji Umowy przez Usługodawcę.
- W przypadku usług elektronicznych płatności dokonywane są przez Klienta przed rozpoczęciem korzystania z usługi, poprzez system elektronicznych płatności, chyba że Usługa przewiduje formę płatności na podstawie zamówienia jak wyżej. W terminie siedmiu dni od dnia otrzymania płatności Usługodawca wystawia odpowiednią fakturę VAT.
- Środki pieniężne wniesione tytułem opłat za korzystanie z usług serwisu, jeżeli podstawy żądania zwrotu nie wynikają z wyłącznej winy Usługodawcy lub podmiotów z nim współpracujących, nie będą zwracane.
&6 Warunki techniczne.
Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowej rejestracji i korzystania z Serwisu:
- komputer osobisty połączony z siecią Internet
- posiadania indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
- przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych, Mozilla Firefox 2.0 i wyższe, Opera 6.0 i wyższe lub inne kompatybilne;
- przeglądarka powinna akceptować „ cookies”.
&7 Postępowania reklamacyjne.
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie zakłóceń funkcjonowania Portalu, problemy lub uwagi związane ze świadczonymi usługami na łamach portalu zgłaszane na adres: office@hrinstitute.pl
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: dane Usługobiorcy zgłaszającego reklamacje ( imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
- Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, jednak w wypadku, jeżeli reklamacja dotyczy dysfunkcji wynikających z nieznajomości Regulaminu, niezastosowania się do wskazówek udzielanych na bieżąco na łamach Portalu, Usługodawca zastrzega sobie prawie pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
- Wszelkie zmiany w regulaminie będą na bieżąco umieszczane na łamach Portalu. Usługobiorca powinien niezwłocznie zapoznać się z informacjami o zmianach w regulaminie w wypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Usługobiorca powinien zaprzestać logowania się i poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, czego wynikiem będzie usunięcie konta Usługobiorcy. Każde logowanie się Usługobiorcy po wprowadzeniu zmian w Regulaminie jest równoznaczne z akceptacją zmian.
&8 Postanowienia końcowe.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego Usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich lub Usługobiorców.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za autentyczność, prawdziwość i rzetelność treści przekazywanych i publikowanych przez Klientów na łamach Portalu a także za dane i informacje podawane przez Klientów do Portalu lub do innych Usługobiorców.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub częściowego wyłączenia Portalu w celu jego aktualizacji, ulepszenia, konserwacji, modyfikacji bez uprzedniego uprzedzenia o tym Usługobiorców.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią serwisu, dysfunkcja sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.
&9 Polityka poufności.
- Dane osobowe Klienta podawane są wyłącznie dobrowolnie, są gromadzone i przetwarzane w zasobach Portalu a żądanie ich usunięcia jest jednoznaczne z rezygnacją z korzystania z zasobów Portalu.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania usługi.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest HR INSTITUTE Sp.zo.o. , z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ), ul. Piękna 24/26A/1.
- Usługodawca gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych, wprowadzanych i przetwarzanych w związku z korzystania z Portalu, dzięki stosownym zabezpieczeniom ich poufności i zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( dalej: „RODO”).
- Wprowadzanie swoich danych osobowych przez Klienta jest traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo samodzielnej kontroli swoich danych, poprzez uzupełnianie, aktualizowanie, modyfikowanie i usuwanie po zalogowaniu poprzez podanie swoje adresu e-mail i hasła dostępu. W razie pytań Klient może przesłać wiadomość e-mail na adres: office@hrinstitute.pl . Jednocześnie informujemy, ze Usługodawca ma prawo usunięcia danych osobowych Klienta w rozumieniu Ustawy bez jego zgody i podania przyczyny.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu wykonania umowy o współpracę w zakresie działań marketingowych, której stroną jest Klient, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO.
- Odbiorcą danych osobowych Klienta mogą być osoby fizyczne lub prawne, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią.
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- W celu podniesienia skuteczności zamieszczanych ogłoszeń Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do ich publikacji w wybranych mediach, innych portalach pracy lub środkach masowego przekazu, o ile nie wiąże się to z żadnymi kosztami po stronie Usługobiorcy.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Klienta dotyczących narusza przepisy RODO.
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
&1 Definicje.
Ilekroć w Regulaminie stosuje się poniższe określenia i definicje, należy je rozumieć jak następuje:
- Usługodawca: HR INSTITUTE Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ) przy ul. Pięknej 24/26A/1, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej numerem 20904, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7011168333.
- USŁUGOBIORCA, KLIENT: osoba fizyczna, osoba prawna , firma świadcząca usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji pracowników dla swoich Klientów lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
- STRONY: Usługodawca ( HRINSTITUTE) i Usługobiorca ( Klient, Pracodawca).
- REJESTRACJA: założenie przez Klienta konta użytkownika Portalu, związane z akceptacją przez niego Regulaminu korzystania z serwisu oraz zawarciem Umowy o świadczenie usług z tą chwilą.
- LOGIN: adres email Klienta, ustalany w procesie rejestracji, niezbędny wraz z hasłem dla zalogowania do Portalu www.hrinstitute.pl
- UMOWA O SWIADCZENIU USŁUG – umowa zawierana indywidualnie z Klientem, określająca zamawiane przez niego usługi; zawarcie umowy odbywa się poprzez założenie konta użytkownika na portalu i zaakceptowaniu Regulaminu. Umowy z klientem mogą być również zawierane w formie pisemnej na wybrane usługi po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniach wybranej usługi z Klientem.
- REGULAMIN: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów ramach serwisu HRINSTITUTE.PL, określa zasady funkcjonowania i użytkowania usług Portalu przez Usługobiorcę zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r., określa prawa i obowiązki związane z korzystaniem z Portalu i nie podlega indywidualnym modyfikacjom czy zastrzeżeniom. Rozpoczęcie korzystania z Portalu ( logowanie się ) jest równoznaczne z akceptacją zawartych w regulaminie warunków, zasad i kryteriów jakie należy spełnić aby korzystać z serwisu.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI: zasady gromadzenia, udostępniania i przetwarzania danych osobowych Klienta przez HRINSTITUTE.PL ( o ile dotyczy ).
&2 Warunki korzystania z usług Portalu.
- Udział Użytkownika w Serwisie jest dobrowolny i jednoznaczny z akceptacją przewidzianych w regulaminie zasad. Udział jest możliwy po rejestracji i założeniu konta na Portalu co jednoznacznie stwierdza zgodę Usługobiorcy na akceptację Regulaminu bez żadnych wyjątków lub zastrzeżeń, akceptacje na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy w zakresie w jakim zostały one wprowadzone do serwisu, spełniając równocześnie wymogi ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku ( tekst jednolity w Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz.926 z pożn.zm.); otrzymywanie informacji handlowej od partnerów Portalu.
- Korzystanie z usług Portalu jest możliwe po podaniu wymaganych przez Portal danych i informacji od Usługobiorcy i bez wniesienia opłat za dostęp do konkretnych usług.
- Umowa o świadczeniu usług zawierana jest w trybie on-line poprzez wypełnienie przez Klienta odpowiedniego formularza rejestracyjnego, który umieszczony zostanie w Portalu a także po aktywacji linka aktywującego konto w serwisie wysyłanego na adres e-mail Użytkownika jako potwierdzenie rejestracji.
- Umowa o świadczenie usług nie jest w żaden sposób ograniczona w czasie. Każdy Klient może zrezygnować z korzystania z Portalu poprzez samodzielne usunięcie swego konta co jest równoznaczne z usunięciem wszelkich danych i informacji o Kandydacie.
- Jeden Klient może założyć tylko jedno konto w Portalu.
- Przekazywanie i udostępnianie haseł i innych treści pozwalających na dostęp do zasobów Portalu osobom trzecim jest niedozwolone. Portal nie ponosi odpowiedzialności za dobrowolne i świadome udostępnienie przez Usługobiorcę swoich danych, haseł osobom trzecim, co może skutkować nielegalnym korzystaniem z konta Usługobiorcy i wprowadzanie nieautoryzowanych zmian.
&3 Prawa i obowiązki Stron.
- Usługobiorca samodzielnie przy wykorzystaniu dostępnych formularzy redaguje treść zgłoszenia i zamieszcza je w Portalu, składając równocześnie zapewnienie o prawdziwości wskazanych przez niego danych.
- Zgłoszenie powinno być zgodne z obowiązującymi normami prawnymi, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także nie może naruszać dobrych obyczajów i dóbr osobistych osób trzecich. Na wypadek stwierdzenia naruszenia tego wymogu, Usługodawcy przysługuje prawo do natychmiastowego usunięcia zgłoszenia.
- Wprowadzenie swoich danych i życiorysu do bazy Portalu jest bezpłatne i traktowane jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez HRINSTITUTE.PL. Klient, po zapoznaniu się z treścią formularza rejestracyjnego i będąc świadomym jego znaczenia z punktu widzenia ochrony danych osobowych zawartych w formularzach, dokumentach lub innych materiałach ujawnionych, przekazanych lub udostępnionych Portalowi, oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach realizacji usług przez HRINSSTITUTE.PL.
- Usługodawca ma prawo dokonywania kontroli uprzedniej i następczej zamieszczanych przez Klientów zgłoszeń z punktu widzenia ich prawdziwości, rzetelności i zgodności z prawem oraz niniejszym Regulaminem.
- Usługodawca uprawniony jest do usunięcia zgłoszenia Klienta po ustaleniu, że zgłoszenie jest fikcyjne, a także jeśli narusza ono przepisy prawa, postanowienia Regulaminu bądź dobra osobiste osób trzecich.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modernizacja Portalu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną konta Usługobiorcy, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Portalu a tym samym przywrócenia prawidłowego działania konta Usługobiorcy lub Portalu.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań aby zarówno Portal jak i jego usługi działały w sposób ciągły bez zakłóceń, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Portalu spowodowanych awarią, dysfunkcja sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich lub siły wyższej lub zdarzeń losowych.
&4 Warunki techniczne.
Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowej rejestracji i korzystania z Serwisu:
- komputer osobisty połączony z siecią Internet
- posiadania indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
- przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych, Mozilla Firefox 2.0 i wyższe, Opera 6.0 i wyższe lub inne kompatybilne;
- przeglądarka powinna akceptować „ cookies”.
&5 Odpłatność.
- Świadczenie usług przez HRINSTITUTE.PL na rzecz Klienta jest odpłatne zgodnie z aktualnym cennikiem.
&6 Postępowanie reklamacyjne.
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie zakłóceń funkcjonowania Portalu, problemy lub uwagi związane ze świadczonymi usługami na łamach Portalu zgłaszane na adres: office@hrinstitute.pl
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: dane Usługobiorcy zgłaszającego reklamacje ( imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
- Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, jednak w wypadku, jeżeli reklamacja dotyczy dysfunkcji wynikających z nieznajomości Regulaminu, niezastosowania się do wskazówek udzielanych na bieżąco na łamach Portalu, Usługodawca zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi.
- Wszelkie zmiany w regulaminie będą na bieżąco umieszczane na łamach Portalu. Usługobiorca powinien niezwłocznie zapoznać się z informacjami o zmianach w Regulaminie w wypadku nie zaakceptowania zmian w Regulaminie Usługobiorca powinien zaprzestać logowania się i poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, czego wynikiem będzie usunięcie konta Usługobiorcy. Każde logowanie się Usługobiorcy po wprowadzeniu zmian w Regulaminie jest równoznaczne z akceptacja zmian.
&7 Polityka poufności.
- Dane osobowe Klienta podawane są wyłącznie dobrowolnie, są gromadzone i przetwarzane w zasobach Portalu a żądanie ich usunięcia jest jednoznaczne z rezygnacją z korzystania z zasobów Portalu.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania usługi.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest HR INSTITUTE Sp.zo.o. , z siedzibą w Warszawie ( 00-549 ), ul. Piękna 24/26A/1.
- Usługodawca gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych, wprowadzanych i przetwarzanych w związku z korzystania z Portalu, dzięki stosownym zabezpieczeniom ich poufności i zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( dalej: „RODO”).
- Wprowadzanie swoich danych osobowych przez Klienta jest traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo samodzielnej kontroli swoich danych, poprzez uzupełnianie, aktualizowanie, modyfikowanie i usuwanie po zalogowaniu poprzez podanie swoje adresu e-mail i hasła dostępu. W razie pytań Klient może przesłać wiadomość e-mail na adres: office@hrinstitute.pl . Jednocześnie informujemy, ze Usługodawca ma prawo usunięcia danych osobowych Klienta w rozumieniu Ustawy bez jego zgody i podania przyczyny.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu wykonania umowy o współpracę w zakresie działań marketingowych, której stroną jest Klient, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO.
- Odbiorcą danych osobowych Klienta mogą być osoby fizyczne lub prawne, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią.
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- W celu podniesienia skuteczności zamieszczanych ogłoszeń Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do ich publikacji w wybranych mediach, innych portalach pracy lub środkach masowego przekazu, o ile nie wiąże się to z żadnymi kosztami po stronie Usługobiorcy.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Klienta dotyczących narusza przepisy RODO.